Naar hoofdinhoud gaan
Gratis verzending* & retour
100 dagen bedenktijd
Achteraf betalen
Wat betekent SEPA, IBAN en BIC?SEPA staat voor Single Euro Payments Area. Dit is de naam van de nieuwe uniforme regeling voor nationale en Europeese betalingen. Een IBAN (International Bank Account Number, interVerder lezenHoe kan ik met Klarna achteraf betalen?Kan ik achteraf betalen met Klarna? Bij ons kun je meestal achteraf betalen, als dat niet lukt kan dat verschillende redenen hebben. Onze provider Klarna bepaalt deze voorwaarden. Verder lezenHoe betaal ik een bestelling met Google Pay?Google Pay is beschikbaar als betaalmethode voor iOS- en Androidapparaten op onze app en mobiele webshop. Je kunt deze betaalmethode selecteren in het afrekengedeelte. Het is toegaVerder lezenHoe betaal ik een bestelling met Apple Pay?Apple Pay is beschikbaar als betaalmethode voor iOS-apparaten op onze app en mobiele webshop. Je kunt deze betaalmethode selecteren in het afrekengedeelte. Het is toegankelijk via Verder lezenWaar vind ik de beveiligingscode op mijn creditcard?Die is heel makkelijk te vinden! Je vindt de drie-cijferige beveiligingscode op de achterkant van je creditcard.Verder lezenHoe wordt de btw weergegeven?De btw wordt uiteraard op elke factuur apart vermeld.Verder lezenWelke betaalmethoden kan ik gebruiken?Je kan betalen met: Bancontact, Achteraf betalen (Klarna Pay Later), PayPal, Apple Pay, Google Pay, Visa en Mastercard.Verder lezenWaarom kan ik niet betalen met creditcard?Er zijn verschillende redenen waarom een betaling per creditcard niet mogelijk is. Bijvoorbeeld door algemene technische problemen, invoerfouten, geldigheid van de kaart, etc. VerdVerder lezenWanneer wordt het bedrag van mijn creditcard afgeschreven?Na het afronden van het betalingsproces worden de bestelde artikelen voor je gereserveerd. Pas bij verzending van de artikelen wordt het totale bedrag van de verstuurde artikelen aVerder lezenWanneer en hoe ontvang ik mijn rekening?Je ontvangt per e-mail een factuur, meteen nadat je bestelling is verzonden.Verder lezenKan ik in termijnen betalen?Momenteel kun je helaas niet in termijnen betalen, maar we werken eraan en hopen dit op korte termijn te veranderen.Verder lezenKan ik een belastingvrije bestelling (tax-free) plaatsen?Helaas bieden we geen belastingvrije bestellingen (tax-free orders) aan.Verder lezenKan ik een factuur krijgen op naam van mijn bedrijf?Helaas is het niet mogelijk een factuur op naam van een bedrijf te ontvangen.Verder lezenOntvang ik een betalingsbevestiging?Bij een betaling met PayPal, creditcard of Bancontact, kan de bestelling alleen voltooid worden door een succesvol betalingsproces. De betalingsbevestiging voor deze drie betaalmetVerder lezen
Klantenservice

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?

Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.

Chat met ons!

Krijg 24/7 hulp van onze chatbot en vermijd wachttijden.

Bel ons

Bel ons gratis (ma t.e.m. vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)

0800 / 778 71****