Naar hoofdinhoud gaan
Gratis verzending* & retour
100 dagen bedenktijd
Achteraf betalen
Veelgestelde vragen

Retourneren & terugbetaling

Hoe stuur ik artikelen terug?Bij elke verzending sturen wij je naast het ontvangstbewijs, ook alle benodigde documenten toe die nodig zijn voor een retourzending. Om een artikel te retourneren, kun je het retoVerder lezenWanneer ontvang ik mijn geld terug na een retourzending?Het bedrag wordt binnen 14 dagen na herroeping teruggestort. We mogen hierbij echter wel wachten totdat wij het pakket hebben ontvangen, of totdat je hebt aangetoond dat het pakketVerder lezenIs het mogelijk een artikel te ruilen?Het niet mogelijk om een artikel direct te ruilen. Wel kun je je artikelen gratis retourneren met het retourlabel wat in het pakket zit. Vanaf het moment dat wij jouw pakket in onsVerder lezenKrijg ik de verzendkosten terug als ik mijn bestelling retourneer?Je krijgt een volledige terugbetaling, inclusief de verzendkosten, als je alle artikelen van je bestelling retourneert.Verder lezenJouw retour wordt niet weergegeven in het besteloverzicht?Nadat je jouw retour hebt afgegeven bij het afleverpunt, kun je de status van je retour bekijken op de overzichtspagina van je bestelling. Houd er rekening mee dat het enige tijd kVerder lezenWat gebeurt er met mijn retourzending?Nadat je je retourzending in de originele verpakking hebt ingepakt en hebt afgegeven bij het dichtstbijzijnde postkantoor, wordt deze naar ons retourenmagazijn gestuurd.Zodra je reVerder lezenMijn bestelling is door de verzending beschadigd, wat nu?Mocht een door ons geleverd artikel beschadigd, defect of op een andere manier niet in orde zijn, dan kun je een klacht indienen en het artikel met het retourdocument natuurlijk grVerder lezenWaar kan ik mijn retourpakket afgeven?Een retourzending kan je altijd gratis afgeven bij een Bpost filiaal. Vergeet niet het juiste retourlabel op het pakket te plakken.Verder lezenHoe kan ik een klacht indienen over een artikel?Bij ABOUT YOU willen we dat je helemaal tevreden bent met je aankoop! Als je een klacht heeft of een garantieclaim wilt indienen, helpen wij ke graag. Voor alle artikelen die je biVerder lezenIs retourneren gratis?Ja, je kan helemaal gratis je artikelen terug sturen. Wij nemen de verzendkosten op ons.Verder lezenHoe lang heb ik om een artikel te retourneren?Nadat je jouw pakket ontvangen hebt, heb je 100 dagen de tijd om artikelen te retourneren. Meer informatie over het recht van retour vind je in onze algemene voorwaarden.Verder lezenHelp! Ik heb geen retourlabel- en sticker meer, wat nu?Mocht je het retourdocument en retourlabel niet gekregen of verloren hebben, kan je deze documenten heel eenvoudig via je account opnieuw downloaden en afdrukken: 1. Meld je met jeVerder lezenOntvang ik een ontvangstbevestiging van mijn retourzending?Jazeker! Je ontvangt van ons een bevestigingsmail over je retourzending nadat we deze ontvangen hebben.Verder lezenHoe krijg ik mijn geld terug na een retourzending?De terugbetaling vindt altijd via dezelfde manier plaats als de betaalmethode die je voor je bestelling hebt gekozen. Bij betaling met creditcard storten wij het bedrag terug op jVerder lezenNaar welk adres moet ik mijn retour sturen?Het exacte adres waarnaar de retour moet worden verzonden, wordt automatisch voorgedrukt op de retourlabel. De retourlabel vind je op het retourbewijs. Mocht je geen retourbewijs hVerder lezen
Klantenservice

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?

Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.

Chat met ons!

Krijg 24/7 hulp van onze chatbot en vermijd wachttijden.

Bel ons

Bel ons gratis (ma t.e.m. vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)

0800 / 778 71****