Naar hoofdinhoud gaan
Gratis verzending* & retour
100 dagen bedenktijd
Achteraf betalen

Hoe kan ik een klacht indienen over een artikel?

Bij ABOUT YOU willen we dat je helemaal tevreden bent met je aankoop! Als je een klacht heeft of een garantieclaim wilt indienen, helpen wij ke graag.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt een wettelijke garantietermijn van 2 jaar. Als je binnen deze twee jaar een defect ontdekt aan je artikel, neem dan contact op met onze klantenservice. Geef in dit geval je bestelnummer en het artikelnummer door, evenals een korte beschrijving van het probleem en, indien mogelijk, een foto. Houd er rekening mee dat de garantie geen normale slijtage of schade veroorzaakt door onjuist gebruik dekt.

Gebruik voor het retourneren van het artikel het retourlabel en noteer op het retourdocument de reden van de klacht, zodat we je aanvraag zo snel mogelijk kunnen verwerken. De retourzending is uiteraard gratis voor jou. Zodra het artikel bij ons binnenkomt, wordt het door ons gecontroleerd. Dit kan over het algemeen tot 6 weken duren. Als het artikel aan onze garantievoorwaarden voldoet, betalen we het aankoopbedrag uiteraard aan je terug. Als het artikel niet aan de garantievoorwaarden voldoet, wordt je klacht afgewezen en wordt het artikel kosteloos naar je teruggestuurd. Natuurlijk kun je het gewenste artikel nabestellen zodra je de retourzending hebt verzonden. Je hoeft dus niet te wachten op je favoriete artikel.

Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Klantenservice

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?

Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.

Chat met ons!

Krijg 24/7 hulp van onze chatbot en vermijd wachttijden.

Bel ons

Bel ons gratis (ma t.e.m. vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)

0800 / 778 71****