03d
10u
21m
37s
PRE BLACK FRIDAY: tot wel -70% EXTRA op ALLES
SHOP OP PASVORM
SHOP OP CATEGORIEËN
Wat kan ik doen als ik een klacht heb?
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.
Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR, Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Vind hier meer antwoorden
Vind hier meer antwoorden
Klantenservice
Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?
Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.
Chat met ons!
Krijg 24/7 hulp van onze chatbot en vermijd wachttijden.
Bel ons
Bel ons gratis (ma t.e.m. vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)