01d
18u
01m
28s
CYBER WEEKEND: tot wel -70% EXTRA op ALLES
SHOP OP PASVORM
SHOP OP CATEGORIEËN
Hoe kan ik mijn vorige bestellingen bekijken?
Om je vorige bestellingen te kunnen bekijken, moet je inloggen in je klantaccount. Log in en klik vervolgens op het icoontje van 'Mijn account' en dan op 'Jouw bestellingen'. Hier vind je een overzicht met alle bestellingen die met dit klantaccount zijn gemaakt. Door op een bestelling te klikken, kun je alle gegevens van de betreffende bestelling inzien.
Op de desktop pagina kun je je klantaccount icoon rechts bovenaan de pagina vinden. Op de app staat het klantaccount icoon rechts onderaan.
Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Vind hier meer antwoorden
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Worden ook internationale bestellingen geaccepteerd?
Wat gebeurt er wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Wat moet ik doen als mijn favoriete item uitverkocht is?
Waarom hebben jullie mijn geboortedatum nodig als ik iets wil bestellen?
Heb ik een account nodig om iets te kunnen bestellen?
Kan ik mijn bestelling nog annuleren voordat het verstuurd wordt?
Vind hier meer antwoorden
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Worden ook internationale bestellingen geaccepteerd?
Wat gebeurt er wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Wat moet ik doen als mijn favoriete item uitverkocht is?
Waarom hebben jullie mijn geboortedatum nodig als ik iets wil bestellen?
Heb ik een account nodig om iets te kunnen bestellen?
Kan ik mijn bestelling nog annuleren voordat het verstuurd wordt?
Klantenservice
Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?
Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.
Chat met ons!
Krijg 24/7 hulp van onze chatbot en vermijd wachttijden.
Bel ons
Bel ons gratis (ma t.e.m. vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)