SHOP OP PASVORM
SHOP OP CATEGORIEËN
Heb ik een account nodig om iets te kunnen bestellen?
Ja, om een bestelling te kunnen plaatsen zul je een account moeten aanmaken. Hoe je dit moet doen, kun je lezen in de Veelgestelde vragen. Klik op 'Mijn account' en zoek dan naar 'Hoe kan ik een account aanmaken?'.
Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Vind hier meer antwoorden
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Hoe kan ik mijn vorige bestellingen bekijken?
Worden ook internationale bestellingen geaccepteerd?
Wat gebeurt er wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Wat moet ik doen als mijn favoriete item uitverkocht is?
Waarom hebben jullie mijn geboortedatum nodig als ik iets wil bestellen?
Kan ik mijn bestelling nog annuleren voordat het verstuurd wordt?
Vind hier meer antwoorden
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Hoe kan ik mijn vorige bestellingen bekijken?
Worden ook internationale bestellingen geaccepteerd?
Wat gebeurt er wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Wat moet ik doen als mijn favoriete item uitverkocht is?
Waarom hebben jullie mijn geboortedatum nodig als ik iets wil bestellen?
Kan ik mijn bestelling nog annuleren voordat het verstuurd wordt?
Klantenservice
Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?
Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.
Chat met ons!
Krijg 24/7 hulp van onze chatbot en vermijd wachttijden.
Bel ons
Bel ons gratis (ma t.e.m. vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)