Naar hoofdinhoud gaan
Gratis verzending* & retour
100 dagen bedenktijd
Achteraf betalen

Kan ik na mijn bestelling mijn adres nog wijzigen?

Helaas kunnen wij je adres niet meer wijzigen na het plaatsen van je bestelling. Bestellingen worden bij ons direct verwerkt en daarom is het niet mogelijk om een adreswijziging door te voeren.

Mocht het adres onvindbaar zijn of je bestelling niet geleverd worden, dan wordt de bestelling automatisch naar ons teruggestuurd. Zodra wij het pakket hebben ontvangen, controleren wij alles en betalen we je zo snel mogelijk terug via de betaalmethode die je hebt geselecteerd.

Wanneer je pakket door Bpost wordt bezorgd, is het soms mogelijk het leveradres te wijzigen bij Bpost, maar we kunnen dit helaas niet garanderen. Je ontvangt een e-mail van Bpost wanneer zij het pakketje hebben ontvangen en je kunt dan zelf kijken of het mogelijk is. Je hebt hiervoor het traceringsnummer van jouw pakket nodig. Het wijzigen van het leveradres is niet altijd mogelijk en het kan de levering vertragen. Heb je vragen? Neem dan contact op met de Bpost klantenservice.

Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Klantenservice

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?

Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.

Chat met ons!

Krijg 24/7 hulp van onze chatbot en vermijd wachttijden.

Bel ons

Bel ons gratis (ma t.e.m. vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)

0800 / 778 71****