SHOP OP PASVORM
SHOP OP CATEGORIEËN
Wat moet ik doen als mijn kaart is opgeslagen in het klantaccount, maar ik heb de geheime code niet meer?
Controleer eerst je e-mails, misschien vind je oudere documentatie met de geheime code. Als je de code niet meer kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Gebruik "Cadeaubonnen" als reden voor contact.
Het is belangrijk dat je je klantnummer opgeeft, zodat we je code snel kunnen identificeren. Je kunt je klantnummer vinden in je profiel onder de sectie "Profiel Beveiliging".
Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Vind hier meer antwoorden
Hoe werkt het terugbetalingsproces voor de cadeaubon?
Hoe kan ik mijn geld terugvragen zonder me te registreren?
Waar kan ik de geheime code en het serienummer van mijn cadeaubon vinden?
Wat gebeurt er als ik mijn cadeaubon kwijt ben geraakt?
Wat gebeurt er nadat mijn aanvraag is afgerond en hoe lang duurt de uitbetaling?
Wat gebeurt er als ik mijn bestelde item(s) retourneer?
Ik heb verschillende cadeaubonnen. Kan ik hun waarde samen laten uitbetalen?
Vind hier meer antwoorden
Hoe werkt het terugbetalingsproces voor de cadeaubon?
Hoe kan ik mijn geld terugvragen zonder me te registreren?
Waar kan ik de geheime code en het serienummer van mijn cadeaubon vinden?
Wat gebeurt er als ik mijn cadeaubon kwijt ben geraakt?
Wat gebeurt er nadat mijn aanvraag is afgerond en hoe lang duurt de uitbetaling?
Wat gebeurt er als ik mijn bestelde item(s) retourneer?
Ik heb verschillende cadeaubonnen. Kan ik hun waarde samen laten uitbetalen?
Klantenservice
Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?
Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.
Chat met ons!
Krijg 24/7 hulp van onze chatbot en vermijd wachttijden.
Bel ons
Bel ons gratis (ma t.e.m. vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)