SHOP OP PASVORM
SHOP OP CATEGORIEËN
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Waarschijnlijk heb je te maken met een gedeeltelijke levering. Wij willen natuurlijk dat je jouw bestelde artikelen zo snel mogelijk ontvangt. Als een artikel van je bestelling niet binnen 2-4 dagen leverbaar is, zorgen wij ervoor dat we eerst de rest van de artikelen opsturen en daarna het artikel dat niet binnen de standaard levertijd geleverd kon worden. Het kan dan voorkomen dat je meerdere leveringen van ons ontvangt, die bij één bestelling horen. Je kan altijd contact opnemen met onze klantenservice om er zeker van te zijn dat er nog een levering onderweg is van je bestelling.
Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Vind hier meer antwoorden
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Hoe kan ik mijn pakketje volgen?
Hoe weet ik zeker of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Moet ik verzendkosten betalen?
Wat kan ik doen wanneer ik een beschadigd artikel heb ontvangen?
Met welke bezorgdienst wordt mijn pakket verzonden?
Kan mijn bezorgadres anders zijn dan mijn factuuradres?
Vind hier meer antwoorden
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Hoe kan ik mijn pakketje volgen?
Hoe weet ik zeker of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Moet ik verzendkosten betalen?
Wat kan ik doen wanneer ik een beschadigd artikel heb ontvangen?
Met welke bezorgdienst wordt mijn pakket verzonden?
Kan mijn bezorgadres anders zijn dan mijn factuuradres?
Klantenservice
Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?
Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.
Chat met ons!
Krijg 24/7 hulp van onze chatbot en vermijd wachttijden.
Bel ons
Bel ons gratis (ma t.e.m. vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)