SHOP OP PASVORM
SHOP OP CATEGORIEËN
Hoe kan ik mijn pakketje volgen?
Na de eerste mail die je van ons krijgt, die je bestelling bevestigt, ontvang je een tweede mail op het moment dat je pakket verzonden is. In deze mail staat een Track en Trace-code, waarmee je je pakket kan volgen. Je kunt de status van je pakket ook altijd bekijken in je account onder het kopje 'Jouw bestellingen'.
Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Vind hier meer antwoorden
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Hoe weet ik zeker of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Moet ik verzendkosten betalen?
Wat kan ik doen wanneer ik een beschadigd artikel heb ontvangen?
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Met welke bezorgdienst wordt mijn pakket verzonden?
Kan mijn bezorgadres anders zijn dan mijn factuuradres?
Vind hier meer antwoorden
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Hoe weet ik zeker of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Moet ik verzendkosten betalen?
Wat kan ik doen wanneer ik een beschadigd artikel heb ontvangen?
Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Met welke bezorgdienst wordt mijn pakket verzonden?
Kan mijn bezorgadres anders zijn dan mijn factuuradres?
Klantenservice
Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?
Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.
Chat met ons!
Krijg 24/7 hulp van onze chatbot en vermijd wachttijden.
Bel ons
Bel ons gratis (ma t.e.m. vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)