Naar hoofdinhoud gaan
Gratis verzending* & retour
100 dagen bedenktijd
Achteraf betalen
Veelgestelde vragen

Verzending & levering

Wat is de levertijd van mijn bestelling?Artikelen die direct beschikbaar zijn, leveren wij meestal binnen 3 tot 4 werkdagen. Wanneer het drukker is, kan de levertijd iets langer zijn. Tijdens het bestelproces wordt ook aVerder lezenHoe kan ik mijn pakketje volgen?Na de eerste mail die je van ons krijgt, die je bestelling bevestigt, ontvang je een tweede mail op het moment dat je pakket verzonden is. In deze mail staat een Track en Trace-codVerder lezenHoe weet ik zeker of mijn bestelling goed is doorgekomen?Als je bestelling goed is doorgekomen ontvang je een bevestigingsmail van ons. Heb je een account bij ons? Dan kan je in je account onder 'Jouw bestellingen' je bestellingen zien. Verder lezenMoet ik verzendkosten betalen?Wij bieden gratis verzending vanaf een minimale bestelwaarde van €24,90. Anders bedragen de standaard verzend- en servicekosten €3,90.Verder lezenWat kan ik doen wanneer ik een beschadigd artikel heb ontvangen?Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Mocht je een beschadigd artikel ontvangen hebben of mocht er iets mis zijn met jouw bestelling, dan kun je de items natuurlijk gratis terugsturVerder lezenIk heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, wat nu?Waarschijnlijk heb je te maken met een gedeeltelijke levering. Wij willen natuurlijk dat je jouw bestelde artikelen zo snel mogelijk ontvangt. Als een artikel van je bestelling nieVerder lezenMet welke bezorgdienst wordt mijn pakket verzonden?Wij versturen onze artikelen met bpost en DHL. Aan het einde van het bestelproces kan je zien via welke bezorgdienst jij je pakket zult ontvangen.Verder lezenKan mijn bezorgadres anders zijn dan mijn factuuradres?Jazeker! Je kan je bestelling laten bezorgen op een ander adres dan je factuuradres. Zo kan je bijvoorbeeld je bestelling laten leveren op je werk. Kies hiervoor eenvoudig een betaVerder lezenKan ik zelf mijn gegevens wijzigen?Als je bent ingelogd op je account, kun je daar je adresgegevens bekijken en bewerken. Om je e-mailadres, telefoonnummer of naam te wijzigen, neem je contact op met onze klantenserVerder lezenKan ik mijn pakket laten leveren bij een bpost filiaal of afhaalpunt?Ja, bij de verzendstatus kan je je levering veranderen in een "verzamelpunt" levering in plaats van een "thuisbezorging".Verder lezenIn welke landen bezorgen jullie?Op dit moment leveren wij in België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, LuxVerder lezen
Klantenservice

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?

Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.

Chat met ons!

Krijg 24/7 hulp van onze chatbot en vermijd wachttijden.

Bel ons

Bel ons gratis (ma t.e.m. vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)

0800 / 778 71****